…the place I would expect or want to see owls, a street festival… You could take them on your arm for a selfie or let mama take a photo. There were a few smaller ones for the kids and a ‘baby’ Siberian owl (below), already bigger than all others. They can grow to more than 90 cm, it seems.

The lady selling this ‘service’ must have seen what my eyebrows did when I saw her setup. She didn’t like me, I think… 😉

 

…de plaats waar ik uilen zou verwachten of zou willen zien, een straatfeest. Je kon met de uil op de arm een selfie trekken of mama een foto laten trekken. Er waren ook kleinere uiltjes voor de kinderen en een Siberische ‘baby’ uil (tweede foto), nu al groter dan al de anderen. Die worden over de 90 cm groot blijkbaar.

De eigenares van deze attractie moet wel gezien hebben wat mijn wenkbrauwen deden toen ik haar standje zag. Ik geloof niet dat ze mij mocht 😉

 

Color/Kleur, Photography/Fotografie

Not exactly… Niet direct…

Gallery

4 thoughts on “Not exactly… Niet direct…

  1. Rinus Alewijnse says:

    Maar aan gezien je zelden de kans hebt om ze zo van dichtbij te “nemen” en ze net als vroeger doodstil blijven zitten terwijl jij aan het instellen bent onder je zwarte doek, kon je er toch maar twee prachtige foto’s van maken als we de niet-passende omgeving even wegdenken 🙂
    Maar ben het ook met je eens hoor: als het nou nog een paar gezellige kroelkippen waren, maar van die ogen alleen al, lopen de rillingen over je gebeente 😦

    Liked by 1 person

    • Ja, ik moet toegeven dat het een buitenkans was… Ik hoor hier al eens een bosuil op lange winternachten maar zien doe je die beesten nooit natuurlijk. Het ging mij ook en vooral om de absurde situatie waarin ze zaten… En gelukkig ben ik niet met de denkbeelden opgegroeid dat een uil onheil verkondigt en krijg er zeker geen rillingen van… tenzij van hun schoonheid… 🙂

      Like

    • I am sure they are being looked after well enough… it’s just that I hate seeing these wonderful animals in captivity, doing something that must go very much against their whole being… :-/

      Thanks for your visit! 🙂

      Like

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

