Color/Kleur, Photography/Fotografie

Gotcha!… Hebbes!…

Image

7 thoughts on “Gotcha!… Hebbes!…

    • Grapje is dat ik de dame met twee vingertjes vast heb… toch grappig, vond ik… en het heeft ook iets irreëels dat mij ook wel beviel. Natuurlijk niet zo grappig als ik het met hand en tand moet uitleggen 😉

      Wat de scherpte betreft, hoogrendementsglas (dubbel dus) is niet direct geschikt om scherpe foto’s te trekken en daarbij zowel de reflectie als ook de binnenkant te hebben op korte afstand….

      Like

      • Rinus Alewijnse says:

        Ik zat al te zoeken naar een onzichtbare camera 🙂

        Wat dat glas betreft: dat valt wel mee (wij hebben zelfs “driedubbel”) als je dat vanuit een relatief donkere ruimte doet – anders gaan gekke reflecties overheersen.

        Liked by 1 person

I'd be glad to hear from you!... --- Laat maar komen, dat commentaar!...

